Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marion en Geert - WaarBenJij.nu Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marion en Geert - WaarBenJij.nu

Rotorua

Blijf op de hoogte en volg Marion en Geert

22 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Woensdag 20 -1 aangekomen in Rotorua, de stad van de rotte eieren volgens Nick. Nou wij vonden de stank nogal meevallen tot we 'smorgens wakker werden met een smerigen lucht in de camper! Naast de camper een put waar stoom uitkwam met inderdaad de geur van rotte eieren haha. Verbazend op hoeveel plaatsen die stoom gewoon uit de grond komt!Al vroeg op pad gegaan naar Whakarewarewa Villages , Een replicatie van een Maoridorp.
Heel leuk om te zien hoe zij vroeger geleefd hebben met prachtige heetwaterbronnen die voor heel veel doeleinden gebruikt werden. Maori dansers gaven er ook een leuk optreden met de haka als afsluiting. Daarna zijn we naar het Whakarewarewa Forest gelopen een flinke wandeling maar zeker de moeite waard . Wat een enorm hoge , dikke bomen echt prachtig! Maar eigenlijk is hier alles prachtig , zoveel mooie natuur bijna niet te geloven! Volgende dag naar het Rotorua meer , waar we heel veel verschillende vogels gezien hebben , zeker de zwarte zwanen waren erg mooi! 'S avonds zijn we nog lekker uit gaan eten om mijn verjaardag te vieren en kreeg ik als verrassing een mooi horloge van de kids die ze Geert mee hadden gegeven ,super lief! Al met al weer mooie dagen , nu morgen naar Taupo!

• 24 Januari 2016 - 00:52

Debbie:

Mooie plek Rotorua, maar de geur zal je niet missen ;-)
    Veel plezier in Taupo!