Catlins - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marion en Geert - WaarBenJij.nu Catlins - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marion en Geert - WaarBenJij.nu

Catlins

Blijf op de hoogte en volg Marion en Geert

10 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Dinsdag 9 februari vanuit Invercargill rondrit Catlins gemaakt. Langs de kustlijn zijn daar kleine plaatsjes waar heel veel te zien is: Curio Bay waar de resten van een 160 miljoen oud bos uit de Juratijd te zien zijn, daar kan je wel uren naar kijken zo mooi om te zien! Bij Popoise Bay zagen wij dolfijnen in de verte zwemmen, het was er erg koud en waaide hard maar Geert wilde toch de zee in en jawel ze kwamen om hem heen zwemmen, wat een geluk, echt een kadootje zo op het eind van onze vakantie! Daarna hebben we nog prachtige watervallen gezien de Purakaunui Falls; ook weer geweldig! Aangezien de rit naar Dunedin best wel lang is, hebben we deze dag in moeten korten. In Dunedin overnachten, vanuit daar rijden wij verder naar ons eindpunt Christchurch.

• 11 Februari 2016 - 10:55

Debbie:

Wat een geweldige belevenissen! Geniet van jullie laatste dag

• 11 Februari 2016 - 15:03

Theo En Mary:

Jullie hebben echt een schitterende reis gemaakt.
    Mooi om te zien wat jullie allemaal meemaken.
    Ik heb wel even moeten lachen toen ik terugdacht aan lang
    geleden toen Geert zei dat Marion niet durfde te vliegen.
    En moet je eens kijken wat er nu allemaal geberud.
    Geweldig!
    Geniet er nog van en een veilige reis terug.

Groetjes,

Theo en Mary