Franz Josef - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Marion en Geert - WaarBenJij.nu Franz Josef - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Marion en Geert - WaarBenJij.nu

Franz Josef

Blijf op de hoogte en volg Marion en Geert

02 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Dinsdag, 2 februari,

Maandag aangekomen in Franz Josef, gelijk de helicoptervlucht geboekt. Weer is nu goed, dus kun je maar gehad hebben. De spanning die Marion kort voor de vlucht had, verdween als sneeuw voor de zon toen we eenmaal opgestegen waren.
Wat een prachtige ervaring, vooral de landing op de glacier, sta je in ene midden in de sneeuw! Vlucht rond mt Tasman en Cook gemaakt en over Fox glacier. 40 minuten vlogen voorbij, had voor ons zeker langer mogen zijn ! Echt de mooiste ervaring van onze reis (tot nu toe dan). En we hebben al zoveel moois gezien.Is gewoon niet uit te leggen!
De volgende dag een wandeling naar de voet van Franz Josef glacier gemaakt , wat is het daar prachtig, echt mooie watervallen en rotspartijen gezien! We vallen volgens ons wel in herhalingen, maar het is eigenlijk te mooi om waar te zijn.
'S middags nog een wandeling rond Lake Matheson gemaakt, door de wind was de spiegeling ( van mt Cook en Tasman) waardoor dit meer bekend is helaas niet goed te zien maar toch zeker de moeite waard!
Laat in de middag de reis naar Wanaka begonnen , flinke trip maar wat een uitzichten , prachtige bergen net een decor!
Wordt vervolgd.

Debbie:

Super ervaring!! En mama is na deze reis nergens meer bang voor

• 03 Februari 2016 - 18:05

Germa:

Heel leuk om jullie verslagen te lezen.
    Zo herkenbaar!!
    Fijn dat jullie zo genieten!
    Hele goede reis verder!

• 08 Februari 2016 - 11:42

Marleen:

Marion & een helikopter...seriously?!?!?