Coromandel - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Marion en Geert - WaarBenJij.nu Coromandel - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Marion en Geert - WaarBenJij.nu

Coromandel

Blijf op de hoogte en volg Marion en Geert

17 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Zaterdag de camper opgehaald, spannend wat 'n joekel !!!
Om het nog maar even spannend te houden verloren we na twee uur rijden de elektriciteitskabel, defecte klep!!! Effe schrikken maar doorgereden naar Coromandel town, waar wij een dag op de camping hebben moeten wachten op een monteur. Het was 27 graden dus heerlijk genoten van het zonnetje ! Reisschema wel wat aan moeten passen maar da mag de pret nie drukken. Zondagmiddag de Kauri treewalk gedaan , prachtige route met enorme bomen ( niet zo dik als in Waipoua Forest Deb, maar zeker de moeite waard!) . Nog lekker gerookte vis gescoord, zo heerlijk hier en morgen gaan we dan echt verder richting Tairua!

• 18 Januari 2016 - 11:41

Marleen:

Ik wacht nog op een foto van jou Marion in je korte broek voor de camper...

• 18 Januari 2016 - 12:26

Denise:

Klinkt goed allemaal :-) Lekker volop genieten!

• 18 Januari 2016 - 14:22

Louis:

Geert er zijn 6 zieken op 6 en 5 op 7 maar dat intereseert jou geen klap.
    Veel plezier en de groeten hier van ons.

• 19 Januari 2016 - 20:09

Debbie:

27 graden.... *jaloers* Hier is het heeeeel koud!
    Genieten jullie nog maar even van de frisse lucht, de rotte eierenlucht komt jullie tegenmoet in Rotorua ;-)

• 20 Januari 2016 - 07:36

Theo En Mary:

Lekker genieten met zijn tweeen. Lijkt mij een prachtige reis die jullie gaan maken. Nu nog foto's!!