Lake Wanaka en Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Marion en Geert - WaarBenJij.nu Lake Wanaka en Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Marion en Geert - WaarBenJij.nu

Lake Wanaka en Queenstown

Blijf op de hoogte en volg Marion en Geert

03 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Woensdag 3 februari, Lake Wanaka, heerlijk weer 27 graden en een prachtig gebied om te wandelen ! 'S morgens meteen op weg voor een dagtocht de Rob Roy Glacier track. Uurtje rijden vanaf onze camping dachten wij, nou dat viel even tegen, we kwamen op een gravel weg terecht waar geen eind aan leek te komen en ook zeker niet bedoeld voor een grote camper! Alles vloog door de camper heen en zat onder een dikke laag witte stof, uiteindelijk maar omgekeerd en besloten er maar een heerlijke middag van te maken aan Lake Wanaka, waar we lekker gezwommen hebben en van de zon genoten!
Donderdag 4 februari door naar Queenstown. Aangezien het weer niet zo geweldig was, bewolkt en veel wind, hebben we hier s middags niet zo veel gedaan. Wel nog genoten van een heerlijke fergburger die je daar beslist moet eten, je staat er wel een uur voor in de rij maar dan heb je ook wat, heerlijk!! Gelukkig de volgende dag weer prachtig weer, 's-morgens met de skyline Gondola, de kabelbaan brengt je naar 450 mtr. hoogte bij een uitkijkpost waar we een prachtig uitzicht hadden over Queenstown en Lake Wakatipu! In de middag nog even heerlijk gewandeld in Queenstown Gardens voordat we een cruisetocht gingen maken met een oude stoomboot op Lake Wakatipu. De dag heerlijk afgesloten op een terrasje aan de haven waar we het heel gezellig hebben gehad met andere toeristen uit Engeland en Columbia!

• 08 Februari 2016 - 10:22

Nick:

Klinkt weer mooi allemaal!!! Geniet ervan!!

• 10 Februari 2016 - 13:09

Denise:

Nog ff flink genieten van jullie laatste dagen daar!!! Tot zaterdag!